Detaljhandel

Komplett handdatorlösning för detaljhandel som tillhandahåller gränssnitt för medarbetare i butik. Med Rutin affärsstödsystem som grund erbjuds gränssnitt anpassade för mobila enheter.

Med lång erfarenhet av att leverera en robust driftsplattform för butiker som uppfyller högt ställda krav på tillgänglighet till företagens affärssystem konstruerar vi gränssnitt till bakomliggande system som görs tillgängliga via smarta telefoner, handdatorer, surfplattor och tunna klienter.

Vi hanterar processer som till exempel inventering, artikelinformation, inleveranser och avvikelser.

Genom att ansluta till ett eller flera bakomliggande affärssystem kan en homogen upplevelse presenteras för medarbetaren.

Vårt molnbaserade affärsstödsystem ger medarbetarna en enkel arbetsyta, baserad på roller, för att effektivt kunna utföra sina arbetsuppgifter.

Komplett lösning

Vårt molnbaserade affärsstödsystem är lösningen för företag som vill förbättra sin förmåga i butik genom att tillhandahålla moderna och användarvänliga mobila gränssnitt med minimal utbildning. Med integration till kassasystem hanteras artikelvård, kunder, kvitto och ekonomiska avstämningar.

Kontakta oss idag för att lära dig mer om hur vårt system kan hjälpa ditt företag att nå nya framgångar.

Artiklar

Kontrollera och justera artikelinformation, lagersaldon och priser. Skapa utskrifter av hyllkantsetiketter via artikellistor. Artiklar med dess information kan kommunicera med kassor.

Inventering

Ge medarbetare enkla verktyg för att genomföra korrekta inventeringar på butikens olika sektioner.

Inleverans

Ta emot varor i butik via fördefinierade inleveransprocesser. Skapa reklamationer och säkerställ en korrekt prissättning.

Avvikelser

Hantera avvikelser i butik med reklamationer och kassation via ärendehantering. Skapa aktiviteter och följ upp avvikelser via fördefinierade processer.

Beställningar

Skapa underlag och beställ varor från centrallager eller direkt från leverantör. Via artikellistor eller behov fyller butiken varor som passar tid och volym.

Säljsupport och ärendehantering

Plattformen inkluderar en avancerad ärendehantering för butik som dels kan hantera butikkedjans interna ärenden men även flödet med t.ex. varuleverantörer.

Statistik och uppföljning

Plattformen inkluderar en avancerad komponent för statistik och uppföljning av butiken eller handelsplatsen. Skapa insikter i verksamheten som gör att ni kan ta korrekta och välavvägda affärsbeslut.

Intresserad?

Vi ser fram emot att höra från er! Om ni är nyfikna på hur vi kan hjälpa er verksamhet att nå nya höjder, tveka inte att kontakta oss. Vi delar gärna med oss av våra insikter, referenser och diskuterar skräddarsydda lösningar som passar just er. Låt oss tillsammans utforska de möjligheter som kan leda till er nästa framgång.