Stödverksamhet
Komplett lösning för organisationer som tillhandahåller stödverksamhet till människor dygnet runt med höga krav på informationssäkerhet. Med multikanalstöd får medarbetare ett effektivt arbetsverktyg samtidigt som stödsökande väljer lämplig kanal.
Rutin har lång erfarenhet av att leverera en robust driftsplattform för stödverksamhet som uppfyller högt ställda krav på informationssäkerhet. Vårt molnbaserade affärsstödsystem är designat för att möta dessa behov genom att erbjuda en plattform som samverkar via flera kommunikationskanaler, inklusive chat, telefoni, SMS och appar.
Vårt molnbaserade affärsstödsystem ger medarbetare en enkel arbetsyta för att effektivt kunna utföra sina arbetsuppgifter.
Komplett lösning
Vårt molnbaserade affärsstödsystem är lösningen för företag som vill förbättra sin stödverksamhet och öka effektiviteten genom flera kommunikationskanaler. Med vår flexibla och skalbara plattform kan ditt företag möta alla framtida utmaningar med tillförsikt och trygghet.
Kontakta oss idag för att lära dig mer om hur vårt system kan hjälpa ditt företag att nå nya framgångar.
Chat
Vår integrerade chattfunktion gör det enkelt för er att ge snabbt och effektivt stöd i realtid. Med avancerade funktioner som automatiserade svar och chatbotar kan medarbetare hantera fler förfrågningar samtidigt och minska väntetider. Med textstöd och kategoriseringsfunktioner med medarbetera enklare få tillgång till relevanta metoder och texter.
Telefoni
Vår integrerade telefoniplattform gör det enkelt för dig att få snabb och effektiv hjälp i realtid. Med avancerade kö-funktioner med prioriteringar. Med funktioner som transkribering och ifyllnad av formulär skapar ni användbar statistikdata.
SMS
SMS-support är en snabb och bekväm kanal för kunder som behöver hjälp på språng. Vårt system gör det möjligt för ditt team att och svara på SMS-förfrågningar lika enkelt som e-post eller chattmeddelanden.
Appar
Med vår appar kan användare få stöd direkt från sina mobila enheter. Appar ger en intuitiv och användarvänlig upplevelse och gör det möjligt för kunder att få hjälp när och var de behöver det.
Statistik och uppföljning
Plattformen inkluderar en avancerad komponent för statistik och uppföljning av genomfört stödarbete. Följ upp medarbetarnas prestationer i kombination med stödsökandes tillhandahållna data.

Intresserad?
Vi ser fram emot att höra från er! Om ni är nyfikna på hur vi kan hjälpa er verksamhet att nå nya höjder, tveka inte att kontakta oss. Vi delar gärna med oss av våra insikter, referenser och diskuterar skräddarsydda lösningar som passar just er. Låt oss tillsammans utforska de möjligheter som kan leda till er nästa framgång.